Install Theme

Your web-browser is very outdated, and as such, this website may not display properly. Please consider upgrading to a modern, faster and more secure browser. Click here to do so.

BRAND X

Orphaned transracial international ungrateful insurgent Class Bastard.

Posts tagged lmao

Jan 27 '14

luckydreaming:

Are fedoras really that bad?

image

image

image

image

image

YES YES THEY ARE

Jan 2 '14

glintglimmergleam:

areyouafraidofthedarknjl:

yer-a-wizard-castiel:

becoming a parent means being the one to get the wasp out of the room and idk if i’m prepared to do that

people been trying to get the wasp out of the room for 500 years and all that ever happens is that the wasp says something about the glory of the european people and the magic of the market place.

omg

Nov 9 '13
littlemissmutant:

chininini:


xmaplebeerx:


jeenyusez:


vegan-because-fuck-you:


OH MY FUCKING GOD THIS IS AMAZING


I SNORTED OMG


I CHOKED ON MY CANDY OMFG


THE SINGLE BEST POST 


(also like “browser keeps tabs on you” is just true everywhere lbr)

littlemissmutant:

chininini:

xmaplebeerx:

jeenyusez:

vegan-because-fuck-you:

OH MY FUCKING GOD THIS IS AMAZING

I SNORTED OMG

I CHOKED ON MY CANDY OMFG

THE SINGLE BEST POST 

(also like “browser keeps tabs on you” is just true everywhere lbr)

(Source: heathonist)

Nov 6 '13

asgardreid:

Merry and Pippin are definitely Drift Compatible.

Their Jaeger is named Second Breakfast.

Nov 3 '13

floozys:

hellfyreak:

floozys:

"girls aren’t allowed to participate in no shave november!1!!! it’s gross!!!!"

i’ve been participating in no shave november, december, january, february, march, april, may, june, july, august, september and october and if you have a problem you can lick my fucking panda legs

No thanks, I’ll just go find one of the girls that actually enjoy taking care of themselves.

image

yeah i’m fucking sure girls are lining down the block to get a piece of you

Oct 10 '13
ageekyfemmeforeveringlasses:

caramelblackness:

theogblackjesus:

jewmingle:

radgreymon:

pumpkins age like white people

ive literally been laughing for 30 minutes at that comment

SHIT LMAO

Oh damn!!!!!! lol

Y’all ain’t shiiiiiiiit. Lol

The TRUTH.

ageekyfemmeforeveringlasses:

caramelblackness:

theogblackjesus:

jewmingle:

radgreymon:

pumpkins age like white people

ive literally been laughing for 30 minutes at that comment

SHIT LMAO

Oh damn!!!!!! lol

Y’all ain’t shiiiiiiiit. Lol

The TRUTH.

(Source: patonki)

Sep 23 '13

In Defense of Macklemore: A Marxist Perspective

class-snuggle:

haha nah I’m just kidding can you even imagine

Jul 21 '13

weareallmixedup:

suzybishop:

Idris Elba / Esquire [x]

Always funny. Always relevant.

omg TY flawless being totally bogarting this comeback ilu

(Source: oh-whiskers)

Jun 29 '13
dickensian-werewolf:

marcinhaunts:

naked-purr:

kim was texting me about this picture before i even saw the picture

im going to have nightmares about this
so im reblogging it so that all my followers will as well

Plesiosaur Crumplehat

WHERE IS YOUR ANGLOPHILIA NOW

dickensian-werewolf:

marcinhaunts:

naked-purr:

kim was texting me about this picture before i even saw the picture

im going to have nightmares about this

so im reblogging it so that all my followers will as well

Plesiosaur Crumplehat

WHERE IS YOUR ANGLOPHILIA NOW

(Source: sherleg)

May 9 '13

dontcrosscross:

  • Out Of A Whole Planet’s Population, One Hero Will Be Chosen: It’s Probably Going To Be A White Dude

(Source: odysseiarex)